Oli siis SLY11-kierroksen kesäkuun teemana ja minä pääsin makumatkalle Aasiaan

Paketti tuli eilen ja sisälsi seuraanvanlaista jännää:

- hyytelöpaketin, josta ystävälleni tuli mieleen hyytelöshotit

- Medu Vadain, joka on Etelä-Intialainen suolainen pikkumunkki ja jota SLY ehdotti alkuruoaksi Chutneyden kera

- keltaisia rusinoita, ilmeisesti?

- riisijauhoja, Indonesialaista maustekakkua varten

- Boxthorn-marjoja, suomalaisille tunnetummin Goji ja joka on kuulemma yksi maailman ravinteikkaimmista marjoista ja yksi uuden SUPER FOOD-trendin kärkituotteista

- neilikoita, Indonesialaista maustekakkua varten

- palmusokeria, jolla voi korvata tavallisen sokerin ja on terveellisempää ja ekologisempaa

- ruusu-extractia, jolla voi maustaa leivonnaisia, juomia, jälkiruokia

- Indonesialaisen maustekakun ohjeen

- sekä muffini-kortin.

 

Kuten Ystäväiseni tekstistäni huomaat, (kun olen melkein sanasta sanaan kirjoittanut viestisi) tämä paketti oli sisältöineen minulle aivan uusi tuttavuus   Joskus vuosia, vuosia sitten olen ajatellut, että ruusuvettä olisi kiva saada jostain, kun silloin oli aika monta mielenkiintoista reseptiä, joita halusin kokeilla mutta en mistään sitä löytänyt. Nyt pääsen niitä ihanuuksia kokeilemaan, kiitos!  

Kiinalaisen ravintolan ruoat (joista tykkään tosi paljon) ovat minulle ainoa kosketus Aasiaan. Innolla odotan, että pääsen reseptiä ja muita kokeilemaan   Voisiko noita rusinoitakin muuten laittaa siihen kakkuun?

 

Kiitos vielä kerran paketista ja uusista tuulista! Jännityksellä odotan ensi kuuta ja paljastusta kuka "lasien" takaa paljastuukaan